Chcesz zapytać o cenę? Umówić termin?

ZADZWOŃ
(+48) 725-333-000

 lub UMÓW WIZYTĘ

SPECJALIŚCI OD DPF/FAP WROCŁAW

DLACZEGO MY

Masz problem z filtrem DPF/FAP? Rozwiążemy każdy problem. Jakość jak w ASO, a znacznie niższa cena. Sprawdź nas!

  • Wymiana, naprawa i diagnostyka
  • Komfortowe miejsce oczekiwania na wykonanie usługi
  • Profesjonalna pomoc i doradztwo

W nowoczesnych samochodach z silnikiem Diesla, po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zaczynają się problemy z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych(inaczej DPF-diesel particulate filter lub FAP – filtre à particules). W zależności od rodzaju filtra, stopnia zanieczyszczenia jak i oczekiwań klienta co do efektu końcowego, możliwe jest kilka rozwiązań tego problemu:

czyszczenie chemiczne DPF
wypalanie DPF
wycięcie i emulacja DPF
wymiana DPF
Rozwiążemy Twój problem z DPF/FAP wykorzystując najnowocześniejsze dostępne metody.

Pełna i kompleksowa diagnostyka i naprawa DPF/FAP we Wrocławiu

W serwisie Japan Tech, na wykonanie usługi możesz poczekać w komfortowych warunkach, korzystając ze smacznej kawy, czytając tematyczną prasę i słuchając muzyki.

Problemy, wyrażenia i hasła które mogą być związane z problemami z układem wydechowym: filtr cząstek stałych, DPF, FAP, czyszczenie DPF Wrocław, wypalanie DPF, wycinanie DPF, czyszczenie FAP Wrocław, wycinanie FAP, wypalanie FAP, wymiana DPF Wrocław, wymiana FAP, problem z filtrem cząstek stałych, kontrolka DPF/FAP

Problem z DPF/FAP? – Pamiętaj o Japan Tech

[/vc_column]

PYTANIA

  • Jakiego oleju powinienem używać?

    W większości stosowanymi obecnie olejami są oleje syntetyczne zapewniające znacznie lepszą ochronę ruchomych elementów silnika i jego chłodzenie niż oleje mineralne. Mają też większe zdolności rozczepiania tworzących się w wyniku procesu spalania cząstek stałych, które łatwiej wychwytywane są przez układy filtrujące.

  • Jak często zmieniać olej?

    Ze względu na ciągłe zmiany temperatur, zanieczyszczenia, które się do niego dostają oraz rozrzedzanie przez przedostające się spaliny olej traci swoje właściwości. Żeby nie narazić silnika na usterkę, olej powinno się wymieniać co 10 000 km lub co roku.

2016 japantech.pl | projekt i wykonanie Agencja Wordpress