fbpx
Serwis Honda we Wrocławiu
  • 26 lutego, 2025

Serwis Honda we Wrocławiu

Serwis Honda we Wrocławiu zaprasza wszystkich właścicieli tej popularnej japońskiej marki. Pojazdy Honda cieszą się w naszym kraju dużą popularnością, głównie ze względu na solidność konstrukcji, dbałość o szczegóły, doskonałe materiały, a także trwałe i mocne silniki benzynowe oraz Diesla. Jednocześnie niektórzy kierowcy narzekają na nadmierną podatność na korozję, jednak tyczy się to głównie aut wyprodukowanych ponad dekadę temu. Nasz wrocławski serwis Japantech zapewnia szereg usług obejmujących zarówno wymianę podstawowych części eksploatacyjnych, jak również bardziej skomplikowane naprawy. Dostępna jest również profesjonalna konserwacja podwozia.

Spis treści:
Japońska specjalizacja
Usługi eksploatacyjne
Oferta zaawansowana

Serwis Honda we Wrocławiu – japońska specjalizacja

Serwis Honda we Wrocławiu Japantech to warsztat, który prowadzą fachowcy specjalizujący się w pojazdach japońskich oraz koreańskich. Nasza oferta nie kończy się jednak na tytułowych autach japońskiego producenta. Zajmujemy się również Toyotą, Lexusem, Kią, Hyundaiem i innymi markami z Dalekiego Wschodu. Nasza specjalizacja w samochodach azjatyckich nie oznacza również, że nie możesz przyprowadzić do naszego warsztatu pojazdu europejskiego czy amerykańskiego. Zatrudniamy najlepszych mechaników oraz posiadamy specjalistyczny sprzęt, dzięki czemu żaden samochód nie stanowi dla nas większego wyzwania.

Usługi eksploatacyjne serwisu Honda we Wrocławiu

Serwis Honda we Wrocławiu Japantech ma szeroki katalog usług, z których możesz skorzystać. Przede wszystkim są to podstawowe czynności eksploatacyjne, takie jak wymiana płynów albo klocków hamulcowych. Posiadamy również ofertę zaawansowaną, w skład której wchodzą remonty silników czy skrzyń biegów. Poniżej przedstawiamy szczegóły.

Wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem

Silnik spalinowy wymaga regularnych wymian środka smarnego, który zapewnia mu odpowiednie warunki pracy. Stary i mocno przepracowany olej nie zapewnia już optymalnego smarowania, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić nawet do zatarcia silnika. Większość producentów wymaga, by olej był wymieniany minimum raz w roku albo co określoną ilość przejechanych kilometrów. Wraz z wymianą oleju mechanik Japantech zainstaluje w Twoim samochodzie również nowy filtr.

Wymiana oleju w skrzyni biegów i moście

Olej znajduje się również w skrzyni przekładniowej, niezależnie czy w Twoim samochodzie zainstalowana jest skrzynia ręczna czy automatyczna. W autach z napędem na tył ciecz smarująca obecna jest również w tylnym dyferencjale, który w tym przypadku jest odrębną częścią od samej skrzyni (inaczej niż w autach z przednim napędem). Interwały wymian olejów w tych podzespołach są znacznie dłuższe niż w przypadku silnika. Nie należy jednak o nich zapominać, ponieważ stary i zużyty olej z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się wrażliwych podzespołów skrzyń biegów i mostów napędowych.

Wymiana szczęk i klocków hamulcowych

Układ hamulcowy jest niezwykle ważny dla bezpieczeństwa prowadzenia samochodu. Posiada on zużywające się elementy, którymi są okładziny cierne klocków (w przypadku hamulców tarczowych) oraz szczęk (hamulce bębnowe). Ich zużycie różni się w zależności od charakterystyki jazdy (miasto, trasa), ale również sposobu prowadzenia przez samego kierowcę. Japantech dobierze prawidłowe części zamienne i dokona ich instalacji, sprawdzimy również, czy wymianie nie podlegają już inne podzespoły (np. same tarcze, bębny, zaciski, cylinderki czy jarzma).

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu

Nieco bardziej zaawansowaną usługą z zakresu tych eksploatacyjnych jest wymiana napędu rozrządu, np. paska lub łańcucha. W układzie znajdują się również napinacz, rolki lub prowadnice, a często także pompa cieczy chłodzącej (potocznie zwana pompą wody). Elementy te należy wymieniać co określoną przez producenta liczbę przebytych tysięcy kilometrów, chyba że wcześniej upłynie wskazana liczba lat. Awaria rozrządu najczęściej oznacza poważne uszkodzenie silnika, dlatego o układ ten należy szczególnie dbać.

Tył Hondy

Serwis Honda we Wrocławiu – oferta usług zaawansowanych

Serwis Honda we Wrocławiu to również wiele usług bardziej zaawansowanych, w skład których wchodzą między innymi remonty silników, wymiany skrzyń biegów, naprawy sprzęgła i nie tylko. Przed każdą poważną naprawą dokonujemy wstępnej wyceny, dzięki której klient nigdy nie jest zaskoczony końcową kwotą. Czasami jesteśmy w stanie podać wstępną cenę już w trakcie rozmowy telefonicznej. Jeśli masz jakieś wątpliwości, po prostu zadzwoń do nas, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Wymiana sprzęgła i dwumasy

Pomimo iż sprzęgła samochodowe są elementem, który podlega naturalnemu zużyciu, tak jak hamulce czy rozrząd, ich wymiana jest dość wymagająca. Konieczny jest demontaż skrzyni biegów, w niektórych przypadkach nawet wyjęcie całego zespołu napędowego z karoserii. W Japantech nie boimy się żadnego z tych wyzwań, zarówno w przypadku aut z klasycznymi sprzęgłami, jak i posiadającymi dwumasowe koło zamachowe.

Naprawa skrzyni biegów

Uszkodzenia skrzyń biegów nie są rzadkością, zwłaszcza że coraz większa liczba z nich to tzw. automaty, które posiadają bardzo dużą ilość elementów mechanicznych i elektronicznych. Jednak nawet zwyczajne skrzynie manualne w niektórych modelach aut potrafią się zepsuć, czego efektem jest zgrzytanie podczas zmiany biegów czy niemożliwość wrzucenia niektórych z nich. W Japantech możesz zlecić kompleksową naprawę zarówno skrzyni automatycznej, jak i manualnej.

Remonty silników

Mimo że Hondy słyną z bardzo dobrych jednostek napędowych, czasem może zdarzyć się im poważna awaria. Mowa o przypadłościach, takich jak awaria uszczelki pod głowicą, zatarcie spowodowane przegrzaniem lub brakiem oleju, zerwanie napędu rozrządu czy zwyczajne zużycie pierścieni tłokowych. W tym ostatnim przypadku silnik zaczyna zużywać znaczne ilości oleju, który spalając się w cylindrach, powoduje powstawanie niebieskiego dymu. Jedyny sposób, by trwale naprawić taką usterkę to rozebrać silnik i dokonać wymiany zużytych elementów.

Konserwacja podwozia

Nasze serwisy we Wrocławiu świadczą również usługi profesjonalnej konserwacji podwozia. Co prawda współcześnie produkowane samochody japońskie są coraz lepiej zabezpieczane przed korozją już w momencie wyjazdu z fabryki, jednak nie oznacza to, że temat całkowicie przestał istnieć. Warunki drogowe w Polsce nie są łaskawe dla blacharki samochodowej, zwłaszcza w okresie zimowym, gdy na drogach lądują setki kilogramów soli. Konserwacja polega na usunięciu już powstałej rdzy, a następnie stworzeniu bariery, która uniemożliwi czynnikom zewnętrznym bezpośrednie oddziaływanie na powierzchnię blachy.

Wrocławski serwis Japantech to profesjonalny warsztat, który zatrudnia najlepszych specjalistów w swoim fachu. Nasi mechanicy mogą poszczycić się wiedzą techniczną na najwyższym poziomie, mają dostęp do szeregu specjalnych narzędzi i urządzeń diagnostycznych, a także odznaczają się wieloletnim doświadczeniem w branży. Japantech to wyjątkowo szeroka oferta i brak niespodzianek cenowych. Zapraszamy właścicieli samochodów japońskich i nie tylko!

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój komentarz zostanie opublikowany w ciągu 24 godzin.

Chcesz zapytać o cenę? Umówić termin?

ZADZWOŃ
(+48) 725-333-000

ZAREZERWUJ ONLINE
OSTATNIE WPISY
NAJCZĘŚCIEJ WYŚWIETLANE
WIDGET

Here is a text widget settings ipsum lore tora dolor sit amet velum. Maecenas est velum, gravida vehicula dolor

KATEGORIE

2021 japantech.pl | Nasz serwis używa plików cookies. Akceptując lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności i cookies JT Serwis Marcin Ładowski z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 39, 53-015 Wrocław, NIP: 899-250-63-90, REGON: 932975190