fbpx

Chcesz zapytać o cenę? Umówić termin?

ZADZWOŃ
725-333-000

 lub UMÓW WIZYTĘ

Konserwacja podwozia we wrocławskim serwisie JapanTech

DLACZEGO MY

Aby odpowiedzieć jednym słowem na to pytanie, należałoby napisać – jakość i trwałość wykonanej w naszym wrocławskim serwisie usługi konserwacji podwozia. Chodzi o to, żeby nie trzeba było usługi ponawiać po sezonie lub dwóch, ale żeby być spokojnym na całe lata. I w zasadzie na tym należałoby skończyć, ale poniżej krótko wyjaśnimy, dlaczego takiej wysokiej jakości można się spodziewać właśnie po usłudze wykonanej w JapanTech.

 

Jak wygląda profesjonalna konserwacja podwozia? Zasięgnij opinii profesjonalistów z wrocławskiego serwisu JapanTech

Poniżej wymienione są niezbędne w opinii naszych specjalistów etapy konserwacji podwozia. Jeśli oczekujemy jakości, nie możemy przy tym „iść na skróty”, chociażby po to, żeby oszczędzić czas i nieco szybciej oddać auto. Naprawdę dużo lepiej jest poczekać jeden lub dwa dni dłużej i cieszyć się dobrymi efektami. Na pewno podstawą jest kompleksowy demontaż zbędnych lub nawet przeszkadzających w wykonaniu usługi elementów (nadkoli, listew, zderzaka itp.). Kolejną istotną sprawą jest dokładne wyczyszczenie podwozia (u nas odbywa się to profesjonalnie z użyciem dyszy rotacyjnej, dzięki której czyszczenie odbywa się pod ciśnieniem nawet 400 bar). Po oczyszczeniu mechanicznym ognisk rdzy możliwe jest nałożenie profesjonalnych preparatów oraz podkładu epoksydowego oraz warstwy ochronnej. Poniżej wymienione są elementy procesu w opcji ALL INCLUSIVE oraz w opcji MEDIUM LEVEL, spośród których można wybrać odpowiadającą sobie usługę.

 

ALL INCLUSIVE

  • Zdemontowanie nadkoli kół przednich i tylnych oraz demontaż listew progowych
  • Zdemontowanie zderzaka tylnego
  • Umycie podwozia pod wysokim ciśnieniem (z wykorzystaniem dyszy rotacyjnej 400 bar)
  • Mechaniczne czyszczenie łączeń, ognisk rdzy
  • Po dokładnym oczyszczeniu powierzchni – nałożenie odpowiedniego preparatu RUST STOP lub BRUNOX
  • Nałożenie podkładu epoksydowego na całą powierzchnię podwozia
  • Nałożenie płynnej gumy na łączenia
  • Nałożenie warstwy ochronnej konserwacji – pod ciśnieniem


MEDIUM LEVEL

  • Zdemontowanie nadkoli kół przednich i tylnych oraz demontaż listew progowych
  • Umycie podwozia pod wysokim ciśnieniem (z wykorzystaniem dyszy rotacyjnej 400 bar)
  • Mechaniczne czyszczenie łączeń, ognisk rdzy
  • Po dokładnym oczyszczeniu powierzchni – nałożenie odpowiedniego preparatu RUST STOP lub BRUNOX
  • Nałożenie podkładu epoksydowego na całą powierzchnię podwozia


Co jeszcze wyróżnia JapanTech?

  • Bogate, wieloletnie doświadczenie w branży mechanicznej, oponiarskiej oraz napraw powypadkowych
  • Wysoką jakość gwarantują najnowocześniejsze urządzenia warsztatowe i sprzęt najwyższej jakości (nie akceptujemy kompromisów gdy w grę wchodzi jakość usługi lub tym bardziej bezpieczeństwo naszych klientów)
  • Twoje zadowolenie z jakości usług to także procedury – zunifikowane we wszystkich naszych punktach obejmujące procedurę przyjęcia samochodu, całą ścieżkę naprawy oraz sprawdzania jakości usług oraz procedurę wydania samochodu. Wszystko dla Twojego bezpieczeństwa i pewności wykonanych napraw.
  • Przy zachowaniu powyższych zasad gwarantujących jakość, dbamy także o terminowość i atrakcyjne ceny

W JapanTech wykonasz również cały zakres usług mechanicznych, wulkanizacyjnych, blacharsko-lakierniczych. W naszych punktach na Swojczyckiej świadczymy także usługi wykonywania przeglądów rejestracyjnych(Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów JT Przeglądy). Dodatkowo jeśli dysponujesz również autem dostawczym lub dużym busem(tzw. Maxi), którego nie będziesz w stanie naprawić w innych serwisach we Wrocławiu– to w JapanTech na Swojczyckiej, będziesz w stanie kompleksowo wykonać także takie usługi.

W każdym punkcie grupy JT (JapanTech, JT Autocentrum, JT Przeglądy) na wykonanie usługi będziesz mógł zawsze poczekać w komfortowych warunkach, bezpłatnie korzystając ze smacznej kawy czytając przy tym tematyczną prasę. W naszych lokalizacjach dostępny jest także internet bezprzewodowy dla naszych klientów.



PYTANIA

  • Jakiego oleju powinienem używać?

    W większości stosowanymi obecnie olejami są oleje syntetyczne zapewniające znacznie lepszą ochronę ruchomych elementów silnika i jego chłodzenie niż oleje mineralne. Mają też większe zdolności rozczepiania tworzących się w wyniku procesu spalania cząstek stałych, które łatwiej wychwytywane są przez układy filtrujące.

  • Jak często zmieniać olej?

    Ze względu na ciągłe zmiany temperatur, zanieczyszczenia, które się do niego dostają oraz rozrzedzanie przez przedostające się spaliny olej traci swoje właściwości. Żeby nie narazić silnika na usterkę, olej powinno się wymieniać co 10 000 km lub co roku.

2019 japantech.pl | Nasz serwis używa plików cookies. Akceptując lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności i cookies JT Serwis Marcin Ładowski z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 39, 53-015 Wrocław, NIP: 899-250-63-90, REGON: 932975190