fbpx

Chcesz zapytać o cenę? Umówić termin?

ZADZWOŃ
725-333-000

 lub UMÓW WIZYTĘ

Wymiana paska rozrządu to jedna z ważniejszych prac serwisowych związanych z Twoim samochodem. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat? Dlaczego to takie ważne, żeby zadbać o ten element zanim się zepsuje? Czemu należy skorzystać z fachowej porady kiedy decydujemy się jaką część zamontować? Poniżej odpowiemy na te pytania.

 

Potrzebujesz wymiany paska rozrządu we Wrocławiu? Sprawdź, czym się kierować, szukając warsztatu!

We Wrocławiu znajdziesz dużo warsztatów samochodowych, które w swojej ofercie posiadają usługę wymiany paska rozrządu. Czym kierujesz się decydując na wybór warsztatu? Dla niektórych najważniejsza jest jak najniższa cena usługi. Dla innych liczy się odległość od domu, a dla jeszcze innych jakość oraz poziom obsługi. Czy to ważne kryteria? Oczywiście, że tak. Właśnie dlatego najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie skorzystanie z usług Japan Tech we Wrocławiu. Dlaczego my?

 

Po pierwsze - koszty naprawy

W sieci naszych warsztatów możesz liczyć na tą samą jakoś jak w Autoryzowanym Serwisie, a mimo to ceny będą zdecydowanie niższe niż w tego rodzaju punktach. Poza tym warto wziąć pod uwagę nie tylko koszt samej usługi, ale także montowanych części. Na rynku wrocławskim działamy już ok 10 lat. Z tego powodu udało nam się nawiązać współpracę właściwie ze wszystkimi liczącymi hurtowaniami motoryzacyjnymi co daje nam możliwość zaproponowania klientom bardzo dobrej jakości części w konkurencyjnych cenach.
Z drugiej strony współpracujemy z punktami sprzedaży części konkretnych marek. Dzięki temu możemy zaproponować naszym klientom oryginalne części w atrakcyjnych cenach.

 

Po drugie - lokalizacja warsztatu

We Wrocławiu posiadamy dwa warsztaty – przy ul. Karkonoskiej 39 oraz Swojczyckiej 76. Dzięki lokalizacjom w dwóch różnych rejonach miasta dajemy możliwość skorzystania z naszych profesjonalnych usług mieszkańcom Wrocławia bez konieczności jeżdżenia z jednego końca na drugi. Poza tym przy obu naszych zakładach zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej, które pozwalają dotrzeć do centrum miasta jeżeli będzie konieczność pozostawienia samochodu w naszym zakładzie na cały dzień.

 

Trzecia sprawa to jakość wykonanych usług

W Japan Tech dbamy, żeby wszystkie naprawy były na wysokim poziomie profesjonalizmu. Naszym mechanikom zapewniamy szkolenia umożliwiające nabycie wiedzy o najnowszych technologiach oraz procedurach napraw w poszczególnych markach. W warsztacie zapewniamy wysokiej klasy sprzęt oraz narzędzia, dzięki czemu nasi pracownicy są w stanie naprawić każdą usterkę w Twoim samochodzie. Ma to zwłaszcza znaczenie jeżeli chodzi o pasek rozrządu. Każda marka ma swoje rozwiązania na montaż tego elementu w samochodzie. Wielu mechaników potrafi sobie radzić z autami pochodzącymi z niemieckich koncernów motoryzacyjnych, ale inaczej jest z autami japońskimi. Mają one swoją specyfikację, a często potrzebują specjalistycznych narzędzi. Chociaż w Japan Tech naprawiamy samochody każdej marki to przez lata nabyliśmy doświadczenie w serwisowaniu aut japońskich dzięki czemu wiemy z czym wiąże się wymiana paska rozrządu w takich pojazdach. Możesz być pewny, że sprawnie i bez komplikacji zajmiemy się również Twoim autem.

Kiedy bierzemy pod uwagę kwestie żywotności paska rozrządu ważna jest również sama technologia. Niektóre warsztaty „idąc po kosztach” oferują swoim klientom jedynie wymianę samego paska. Jednak wszystkie wskazania producentów oraz instrukcje w tym zakresie jasno wskazują, że aby pasek mógł przejechać kolejne 100 000 km. należy wymienić również rolki napinacza oraz prowadnice. Z tego powodu w naszym serwisie zawsze wymieniamy również te elementy i informując o cenie podajemy także koszt tych części. Ma to bezpośredni wpływ na żywotność całego rozrządu.

 

Po czwarte - rzetelna i profesjonalna obsługa

W każdym naszym warsztacie będziesz miał możliwość umówienia spotkania oraz porozmawiania o swoim samochodzie z osobami posiadającymi fachową wiedzę. Chętnie pomogą Ci oni w ustaleniu jakiej naprawy będzie wymagał Twój samochód, jakich użyć części – czy oryginalnych czy wysokiej klasy zamienników oraz z góry ocenią czas oraz koszt usług. W naszych biurach masz też możliwość poczekać na swój samochód w komfortowych warunkach częstując się smaczną kawą lub herbatą i czytają branżową prasę.

Jak widzisz warto wybierając zakład samochodowy kierować się nie tylko ceną, ale również jakością usług i podejściem do klienta. Zapraszamy, żebyś przyjechał do Japan Tech i przekonał się jak wygląda naprawa w profesjonalnym warsztacie.

 

Dlaczego nie wolno czekać do ostatniej chwili z wymianą paska rozrządu? Specjaliści z Japan Tech we Wrocławiu odpowiadają!

Z doświadczenia wiemy, że przeważnie odkłada się niezbędne naprawy do ostatniego momentu albo do czasu aż coś się zepsuje. Chociaż w niektórych przypadkach jest to dobra metoda to jednak w wypadku pasku rozrządu warto zawczasu pomyśleć o wymianie – we Wrocławiu bądź innym mieście. Dlaczego? Powodów jest kilka ale wyjaśnijmy najważniejsze:

 

1. Wpływ zerwania paska na inne elementy silnika

Pasek rozrządu podczas swojej pracy odpowiada za synchronizację pracy wału korbowego z otwieraniem i zamykanie zaworów. Nie chcemy w tym miejscu zapuszczać się w tajniki budowy silnika, ale ponieważ regulacja pracy silnika jest zależna od paska rozrządu to w sytuacji kiedy pasek się zerwie może do dojść do kolizji tłoków z zaworami i w rezultacie koniecznością remontu całego silnika. Koszt takiego remontu w kilkunastoletnich samochodach może się okazać większy niż wartość całego auta.

 

2. Brak oznak zużycia

Pasek rozrządu jest tak skonstruowany, że właściwie nie daje żadnych sygnałów, że coś jest nie tak. Jeżeli nie dopilnujemy, żeby w we właściwy czasie go wymienić to możemy to przeoczyć i nawet nie zorientować się kiedy dojdzie do przykrej w skutkach usterki.

 

3. Wpływ innych czynników na żywotność elementu

Producenci samochodów oraz części samochodowych zawsze informują jaki zakres kilometrów można przejechać na danym pasku rozrządu. Jednak określając czas do następnej wymiany należy wziąć pod uwagę jeszcze inne elementy, które potrafią skrócić czas jego zużycia. Np. sposób jazdy – jeżeli podróżujesz głównie po mieście, często ruszasz i stajesz, gwałtownie hamujesz, albo często jeździsz na wysokich obrotach to czas wytrzymałości paska może spaść o 25%. Dodatkowa kwestia to zabrudzenia, które mogą mieć negatywny wpływ na omawianą część. Pasek rozrządu jest wykonany ze specjalnego rodzaju kauczuku. Zapewnia mu to odporność na rozciąganie i ścinanie, ale niestety nie toleruje oleju. Jeżeli więc dostrzeżesz zabrudzenia oleju na pasku to powinieneś jak najszybciej udać się do mechanika.

Warto w tym miejscu jeszcze wspomnieć nie tylko o limicie kilometrów, ale także o czasie. Nawet, jeżeli należysz do tak zwanych „niedzielnych kierowców” i robisz rocznie ok 5 000 kilometrów to nie oznacza, że możesz wymienić pasek po 20 latach. Każdy producent zaleca wymianę paska po 5 latach niezależnie od przejechanej ilości kilometrów. Jest to związane z właściwościami gumy, z której pasek jest zrobiony.

Jak widać na powyższych trzech punktach przy wymianie paska rozrządu warto wziąć po uwagę wiele elementów, ale na pewno nie dobrze byłoby zwlekać z nią do ostatniego kilometra, albo dnia. Dobrą metodą jest zapisywanie daty ostatniej wymiany oraz aktualny stan licznika. Pomocą może być Panel klienta, który udostępniamy każdej osobie dokonującej naprawy w Japan Tech. Po zalogowaniu daje on dostęp do pełnej historii napraw w naszych zakładach w tym także do przebiegu podanego przy danej naprawie. Dostęp do takiego panelu możesz otrzymać od pracownika naszego biura.

Na koniec jedna porada – jeżeli kupujesz używany samochód zawsze powinieneś wkalkulować wymianę rozrządu przy najbliższej możliwej okazji. Nigdy nie masz pewności, że poprzedni właściciel zrobił to na czas i że przekazał Ci rzetelne informacje w tej sprawie. Lepiej zadbać o to samemu!.

PYTANIA

  • Jakiego oleju powinienem używać?

    W większości stosowanymi obecnie olejami są oleje syntetyczne zapewniające znacznie lepszą ochronę ruchomych elementów silnika i jego chłodzenie niż oleje mineralne. Mają też większe zdolności rozczepiania tworzących się w wyniku procesu spalania cząstek stałych, które łatwiej wychwytywane są przez układy filtrujące.

  • Jak często zmieniać olej?

    Ze względu na ciągłe zmiany temperatur, zanieczyszczenia, które się do niego dostają oraz rozrzedzanie przez przedostające się spaliny olej traci swoje właściwości. Żeby nie narazić silnika na usterkę, olej powinno się wymieniać co 10 000 km lub co roku.

2019 japantech.pl | Nasz serwis używa plików cookies. Akceptując lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności i cookies JT Serwis Marcin Ładowski z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 39, 53-015 Wrocław, NIP: 899-250-63-90, REGON: 932975190