Czy znalazłeś już najlepszy serwis aut japońskich we Wrocławiu? Okazuje się, że sprawa nie jest aż taka prosta. Jeżeli jeździłbyś Audi, VW, Oplem lub Fiatem pewnie naprawiłbyś swój samochód w każdym zakładzie samochodowym w podwórku, jednak jeżeli posiadasz japoński samochód to pewnie już się przekonałeś, że nie każdy mechanik zna się na rzeczy i nie każdy wie jak się zabrać do tych aut. Właśnie dlatego to takie ważne żebyś znalazł serwis, który specjalizuje się w takich samochodach i z pełnym zaufaniem mógł oddać mu swoje auto. Chcemy Cię zaprosić do warsztatów z Grupy JT, które od 10 lat zajmują się naprawą japońskich samochodów. Wiemy jak to się robi po japońsku! Dlaczego właśnie do nas powinieneś przyjechać ze swoim „Japończykiem”? Oto kilka powodów:
Kiedy powstawał nasz zakład samochodowy postanowiliśmy, że wybierzemy konkretną specjalizację i nastawiliśmy się na naprawę samochód japońskich. Stąd nasza nazwa JapanTech. Od samego początku inwestowaliśmy w wiedzę oraz wyposażenie warsztatów niezbędne do naprawy samochodów z rynku azjatyckiego. Dzięki temu, że istniejemy już 10 lat na rynku motoryzacyjnym nabyliśmy niezbędne doświadczenie, które pozawala poradzić nam sobie z wszelkimi usterkami jakie zdarzają się w tych autach.
Ponadto szukając mechaników do naszych warsztatów zawsze staramy się, żeby byli to ludzie, którzy mieli już wcześniej do czynienia z samochodami japońskich producentów. Niektórzy z nich pracowali wcześniej w autoryzowanych serwisach samochodowych japońskich marek. Dlatego kiedy zostawisz nam swój samochód możesz być pewny, że wiemy jak się nim zając. Szybko zdiagnozujemy usterkę bez konieczności szukania na ślepo możliwych rozwiązań. Tobie zaoszczędzi to czas i nerwy, a my będzie się cieszyć, że mamy kolejnego zadowolonego klienta.
Zdajemy sobie sprawę, że jest wiele warsztatów gdzie pracują dobrzy mechanicy, ale niestety często nie idzie się z nimi porozumieć i wyjaśnić wątpliwości. Poza tym, kiedy przyjeżdżasz swoim autem nie zawsze masz ochotę krzyczeć miedzy smarami do człowiekiem w kanale i wyjaśniać co się wydarzyło w samochodzie.
Właśnie dlatego zawsze zależało nam żeby nasi klienci mieli osobne komfortowe biuro do którego mogą przyjść i porozmawiać o problemie z samochodem z kompetentną osobą. W obu naszych warsztatach możemy zapewnić Ci właśnie taki poziom obsługi. Wszystkie szczegóły ustalisz z kierownikiem warsztatu lub z jego zastępcą, który z chęcią odpowie na Twoje pytania i ustali jakiej naprawy potrzebuje Twoje auta. Dodatkowo zrobisz to w czystym biurze, nie obawiając się, że gdzieś ubrudzisz się smarem lub jakimś olejem.
W naszym biurze będziesz też mógł w komfortowych warunkach poczekać na szybsze naprawy i poczęstować się dobrą kawą lub herbatą.
Oczywiście wygoda to nie jedyny element profesjonalnej obsługi. W procesie naprawy samochodu bardzo ważna jest komunikacja. Chyba nikt z nas nie lubi być stawiany przed faktem dokonanym zwłaszcza jeżeli dotyczy to ceny naprawy i zakresu robocizny. Z tego powodu w naszych warsztatach dbamy o pełną przejrzystość napraw. Zanim zaczniemy realizować usługę stworzymy dla Ciebie kosztorys naprawy, który będzie zawierał osobno koszt części i osobno koszt wykonania każdej z usług. Po przedstawieniu Ci naszej wyceny będziesz mógł porozmawiać na jej temat z kierownikiem warsztatu. Jeżeli dojdziesz do wniosku, że nie jesteś teraz w stanie zrealizować wszystkich napraw i nie będzie to zagrażać bezpieczeństwu na drodze to będziemy mogli umówić się następny termin, w którym zrobimy pozostałe rzeczy. Nasi klient od lat cenią sobie takie podejście, bo wiedzą, że nigdy nie zostaną przez nas naciągnięci na jakiś zakres prac, którego w ogóle nie chcieli robić, albo (co gorsze), który nie był potrzebny.
Czy miałeś kiedyś taką sytuację, że zostawiłeś auta u mechanika i kiedy je odbierałeś to bałeś się wsiąść do środka, żeby się nie ubrudzić? Niestety, w niektórych warsztatach jest to norma. Zawsze bardzo nas to denerwowało i dlatego w swoich serwisach przykładamy dużą uwagę do czystości w Twoim samochodzie. Oczywiście mechanika to brudna robota – oleje, smary, części w błocie powodują, że ubranie lub ręce mechaników mogą nie wyglądać najlepiej. Z tego powodu nasze warsztaty są wyposażone w jednorazowe pokrowce na siedzenia oraz folie pod nogi. Dodatkowo mechanicy są zobligowani do wykonywania napraw w rękawiczkach dzięki temu dotykają kierownicy lub tapicerki czystymi rękami. Może nie każdy zwraca uwagę na te szczegóły, ale my przywiązujemy wagę do takich detali.
Dbamy również o porządek na stanowiskach obsługi oraz na placu manewrowym, dzięki temu idąc do nas nawet w garniturze możesz być bezpieczny, że nie utkniesz w błocie i będziesz mógł w czystych warunkach zostawić oraz odebrać swój samochód.
Nasza misja:
Akio Toyoda, szef Toyota Motor Corporation powiedział kiedyś: „Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem.”
Zgadzamy się z nim. Jazda sprawnym samochodem sprawia dużo przyjemności. Dlatego to takie ważne, żeby w razie usterki udało się ją usunąć sprawnie, tanio oraz skutecznie.
W naszych warsztatach łączymy ze sobą te elementy. Stawiamy na szybkość naprawy, ale również na jej skuteczność. Zależy nam, żeby rzecz raz naprawiona taka została. Mimo, że wykonujemy czasami bardzo skomplikowane naprawy to zawsze dbamy też o portfel naszych klientów. Zapewniamy, że nasze ceny będą zawsze korzystniejsze niż w autoryzowanych serwisach aut japońskich we Wrocławiu z zachowaniem tej samej, a nawet wyższej jakości usług.
Przy tym wszystkim zależy nam na tym, żeby nasi klienci czuli się u nas dobrze i dlatego dajemy im możliwość porozmawiania o kwestiach napraw z kompetentnymi pracownikami w naszych biurach obsługi.
Zachęcamy Cię, żebyś już dzisiaj umówił się jednego z dwóch naszych warsztatów JapanTech: przy ul. Karkonoskiej 39 lub przy ul. Swojczyckiej 80 we Wrocławiu.
Przekonaj się, w jaki sposób funkcjonuje najlepszy serwis aut japońskich we Wrocławiu!
W większości stosowanymi obecnie olejami są oleje syntetyczne zapewniające znacznie lepszą ochronę ruchomych elementów silnika i jego chłodzenie niż oleje mineralne. Mają też większe zdolności rozczepiania tworzących się w wyniku procesu spalania cząstek stałych, które łatwiej wychwytywane są przez układy filtrujące.
Ze względu na ciągłe zmiany temperatur, zanieczyszczenia, które się do niego dostają oraz rozrzedzanie przez przedostające się spaliny olej traci swoje właściwości. Żeby nie narazić silnika na usterkę, olej powinno się wymieniać co 10 000 km lub co roku.